Skończyły się czasy gdy rozmiar miał znaczenie. Wszystko jest nowe i inne. Web 3.0. Przedszkolak ma bloga. Każdy może mieć portal społecznościowy. Chomik i pies mają konta na gmailu. Wszystko jest inne.
Inny jest też spam. Jak się okazuje, pierwszy raz od w zasadzie zawsze – reklama produktów takich jak podrabiane zegarki Rolex, udawane buty, pseudo wypasione torebki i cała masa akcesoriów z nibyoryginalnymi markami – wyprzedziła SPAM reklamujący specyfiki nazwijmy to zdrowotne.
Wniosek nasuwa się jeden i prosty. Wszystkie kobiety na świecie posiadają już wystarczającej wielkości… portfele swoich facetów. Ci sami faceci potrafia godzinami stać… w kolejkach do galerii bynajmniej nie artystycznych. Innymi słowy po tylu latach nudnych spamów reklamujących powiększanie materii i zwiększanie mocy strzelających w strony różnorakie – na pierwsze miejsce wysunął się SPAM reklamujący produkty. Produkty najzwyklejsze, zaspokajające potrzeby najprostsze takie jak właśnie posiadanie nowych, oryginalnych butów firmy X.
I wracamy do pytania odwiecznie zadawanego: mieć czy stać?, tfu czy być…
ps: Swoją drogą kiedyś aby w sieci obejrzeć wyrozbieranych ludzi należało samemu takowych poszukać. Na chwilę obecną oni w zasadzie znajdują Ciebie poprzez reklamy serwisów porno ;]
Źródło: http://www.marshal.com/trace/traceitem.asp?article=635